Az áltagos nézettség negyven országban 36,3 százalékos volt. A legtöbben, 9,3 millióan Németországban követték a döntőt a képernyő előtt, ami 36,8 százalékos nézettséget jelent. A 328 ezer lakosú Izlandnak viszont 95,3 százalékát érdekelte a döntő közvetítése, holott versenyzőjük nem jutott tovább.
A dalversenyt rendező Svédország lakóinak 84,7 százaléka látta a döntőt, ami 3,6 milliós közönséget jelent, az utóbbi 16 évben a svédeknél ez volt legmagasabb nézőszám.
Ukrajnában 2010 óta idén övezte a legnagyobb érdeklődés a versenyt, amelyet végül az ország versenyzője, Jamala nyert meg.
Nagy-Britanniában szintén sokan választották a programot: átlagosan 7,2 millió néző látta a döntőt, amelyen Justin Timberlake is fellépett sztárvendégként.
A BBC News szerdai beszámolója szerint sok fiatal nézőt vonzott a műsor: a 15-24 éves korosztály a negyven ország közönségének 42,4 százalékát tette ki.
MTI