Nagyító alatt: Bunyó

330

A New York-i születésű, a Sundance fesztiválon rendezői díjat nyert DITO MONTIEL (Őrangyallal védtelenül) közelről ismeri az amerikai nagyváros szövevényes világát.

Bunyó (Fighting) című filmjében az író/rendező két férfi történetét meséli el, akik egyenesen a bukás felé tartanak… mígnem útjaik keresztezik egymást, és rájönnek, hogy ketten együtt sikert arathatnak.

A kisvárosból származó Shawn MacArthurnak (CHANNING TATUM, Őrangyallal védtelenül, Step Up) semmije sincs, amikor megérkezik New Yorkba. A megélhetéshez éppen hogy elegendő pénzt úgy szedi össze, hogy hamisított holmikat árul az utcán. Egy nap azonban ráragyog a szerencse, amikor találkozik a svindler Harvey Boardennel (TERRENCE HOWARD, Nyomulj és nyerj, A Vasember, A másik én), aki felismeri, hogy ösztönös tehetsége van az utcai verekedéshez. Harvey segítséget ajánl Shawnnak, mondván, vele sok pénzt kereshet, és a két férfi némileg bizalmatlanul egyezséget köt.
Shawn menedzsereként Harvey bevezeti a fiatalembert az utcai verekedés korrupt világába, ahol a gazdagok szerencsétlen senkik harcára kötnek fogadásokat. Shawn egy csapásra sztár lesz a bunyósok között. Megtanulja, hogy szó szerint keresztül kell verekednie magát a városon, legyűrve összes jól képzett ellenfelét a döbbenetesen kemény összecsapásokban. Ha azonban valaha is ki akar szabadulni a sötét alvilágból, amely bekebelezte, Shawnnak élete legkeményebb harcát is meg kell vívnia.
           
 
A FILM KÉSZÍTÉSÉRŐL
 
A film ötlete
 
Kevin Misher producer a Universal Pictures egyik vezetőjeként kezdett érdeklődni az illegális utcai autóversenyek világa iránt, amikor a stúdió nagysikerű Halálos iramban című akció-thrillerében dolgozott. Ismét olyan alvilági csoportról szóló filmben szeretett volna dolgozni, amelynek tagjai eltérő származásuk és koruk ellenére összetartanak. – Arra gondoltam, biztos találnék egy másik közösséget, amelyben mindenki ugyanazt a sportot űzi, függetlenül a származásától – ahol a közös tevékenység számít, nem pedig az emberek külseje vagy az, ahogyan beszélnek – mondja a producer. – Ezen kívül szerettem volna olyan témát találni, amely ugyanannyi adrenalint termel, mint a Halálos iramban.
Az Őrangyallal védtelenül megtekintése után Misher szívesen látta volna Dito Montiel forgatókönyvíró/rendezőt és a film sztárját, Channing Tatumot egy újabb filmben. Misher számított rá, hogy Montiellel jól tudnak majd együtt dolgozni, hiszen mindketten a Queensben nőttek fel, és el is kezdtek írni egy New Yorkban játszódó, extrém sportokról szóló filmet. – A nézők azért szerették meg az Őrangyallal védtelenült, mert olyan, mint egy élet őszinte elbeszélése… nem pedig események sorozatának szimpla bemutatása egy film kedvéért – dicséri a producer a rendező előző filmjét.
Montiel és Tatum is örült a lehetőségnek, hogy ismét együtt dolgozhatnak. Tatum javasolta, hogy utcai harcról szóljon a film, mert abban kamatoztathatná fizikai erejét. Montiel megfogadta a javaslatot, és gyermekkori emlékeiből merítve írta meg az utcai harc alvilágába kalauzoló történetet.
Bár a Bunyó az Őrangyallal védtelenülnél nagyobb szabású produkció, ezt a filmet is Montiel élete ihlette. Az Őrangyallal önéletrajzi alkotás, amely Montielnek a Queens Astoria nevű kerületében töltött gyermekkoráról szól. A rendező pedig abban hasonlít Shawnhoz, hogy korábban ő is Manhattan utcáin árulta portékáját, hogy egy kis pénzt keressen.
– Gyerekként mogyorót árultam a 42. utca és a 8. sugárút sarkán, és frissen facsart narancslevet a 45. utca és a Broadway sarkán – meséli a producer. – Állandóan az utcán lógtam, és ilyesmikkel foglalkoztam. Megesett, hogy nem adtam el elég árut, és nem volt pénzem a jegyre a földalattin hazafelé, úgyhogy felszöktem a vonatra. Néha nagyon nehéz volt, de remek kaland is egyúttal: ezért szerettem volna belecsempészni a filmbe a késő éjszakai New York izgalmát. Mindenbe, amit csinálsz, beleadsz egy kicsit önmagadból, és ebben az esetben, amikor Shawn az utcákat járja, és csak várja, hogy végre valami jó is történjen – akkor nagyrészt engem lehet látni.
 
 
A szereposztás
           
            Tatum örömmel dolgozott ismét együtt Montiellel, aki az Őrangyallalban rendezte őt. – Dito és én magányos emberekről szerettünk volna filmet készíteni… két férfiról, akik egymásra találnak és összefognak, annak ellenére, hogy két végletet képviselnek – mondja a színész. – Mindketten birtokában vannak valaminek, amire a másiknak szüksége van.
A sorsüldözött, érzékeny és jóindulatú Shawn távol áll az Őrangyallal erőszakos Antoniójától, és Tatum lelkesen készült a kihívásra, amelyet a teljesen eltérő karakter megformálása jelentett számára. A színész és Montiel részletesen kidolgozták a figura előtörténetét, amely szerint a fiatalember szülővárosából, az alabamai Birminghamből menekült a nagyvárosba, hogy ott próbáljon szerencsét.
– Shawn apja kemény birkózóedző volt a főiskolán – magyarázza Tatum. – Mivel edzett sportoló volt, elvárta a fiától, hogy ő is mindig jó kondiban legyen. Ezért aztán Shawn is birkózott. Sok szülő akar a gyerekeiben tovább élni, és azt akarják, hogy ők sikeresebbek legyenek náluk. Ez az oka a fiatalember és az apja közötti konfliktusnak.
Terrence Howard karaktere, Harvey szárnyai alá veszi Shawnt és a tanítója lesz. A helyzetet az Éjféli cowboy című film ihlette. A filmkészítők nagyon örültek, hogy Howarddal dolgozhatnak, akit a Nyomulj és nyerj című krimiben nyújtott alakításáért a legjobb színésznek járó Oscar-díjra jelöltek. Montiel ezt mondja Howard karakteréről: – Azzal a korai jelenettel kapcsolatban, amikor Channing először követi Terrence-t, azon gondolkodtam, hogyan fogjuk ezt a szitut bárkivel is elhitetni. Kinek lenne életszerű, hogy Shawn nyomába eredne ennek az embernek? Harvey rendes ember, Shawn is az, és az ilyen embereknek megvan az a bizonyos a kisugárzása, ami miatt szívesen követjük őket. Ismerem azt az érzést, amikor már olyan régóta várunk és reméljük, hogy végre valami jó is történik velünk.
Howardnak az keltette fel az érdeklődését a történet iránt, hogy Shawn és Harvey is kilátástalan helyzetben vannak, és csak arra várnak, hogy sorsuk végre jobbra forduljon. – Harvey nincstelen fickó, aki próbálja megtalálni az útját – mondja Howard a karakteréről. – Ahányszor új lehetőség nyílik meg előtte, megragadja – akár arról van szó, hogy cipőt és zoknit árulj, akár arról, hogy segítsen valakinek utcai harcossá válni. Viszont Harvey nem az utcai harc mestere; ugyanolyan új neki az a világ, mint Shawnnak.
A filmkészítők Luis Guzmánra osztották Harvey gyerekkori barátja, a promóter Martinez szerepét. Montiel a lakásán találkozott Guzmánnal, hogy megbeszéljék a szerepet és Montiel rendezői stílusát. A színésznek tetszett, hogy a rendező képes saját életéből vett valós részleteket beleszőni egy hihető történetbe. – Azért figyeltem fel az Őrangyallalra, mert karakterközpontú film, amelyben Dito életéből vett, csodálatosan jellemzett valódi személyek szerepelnek – mondja a színész. – Azok, akik hozzám hasonlóan New York utcáin nőttek fel, könnyen tudnak velük azonosulni.
Shawn romantikus kapcsolatba bonyolódik Zulayjal, a gyermekét egyedül nevelő anyával, aki szintén nehezen bízik meg az emberekben. Amikor Zulay Henao jelentkezett a szerepre, a karakter neve még Tasha volt. A meghallgatása napján azonban Montiel hallotta, hogy valaki rosszul ejti ki Henao keresztnevét – amely helyesen kiejtve az angol „July” szóra rímel –, a színésznő pedig gondolkodás nélkül kijavítja. – Abban a pillanatban eldöntöttem, hogy ő jó lesz – mondja a rendező nevetve. – Tetszett, hogy kijavította azt, aki rosszul mondta ki a nevét. Eldöntöttük, hogy a saját keresztnevét fogjuk használni a filmben, és így még inkább eggyé vált a karakterével.
Bár a nevük azonos, Henao szerint karaktere eléggé különbözik tőle. – Természetesen, mivel New York-i, megértem őt, bár én New Jerseyből származom – mondja a színésznő. – És egy kicsit talán arrogáns – teszi hozzá nevetve. – Annak ellenére, hogy sok olyasmin megy keresztül, amin nekem nem kell, mindenképpen együtt tudok érezni vele. Mindannyian hoztunk rossz döntéseket életünk során, amelyek nyomot hagytak bennünk. Tisztában van vele, hogy sok hibát követett el, és hogy azokért most meg kell fizetnie. Egyedülálló anyaként egy éjszakai bárban dolgozik, önkormányzati lakásban él és így tartja el a családját. Az életben gyakran bújunk álarc mögé, és úgy teszünk, mintha minden rendben lenne, de ez a három karakter [Shawn, Zulay és Harvey] leleplezik egymás valódi énjét.
 
 
A harc koreográfiája
 
            A harci jelenetek koreográfiáját Mic Rodgers veterán kaszkadőr-szakértő (Halálos iramban, Mr. és Mrs. Smith, Halálos fegyver-filmek) és Mike Gunther harcjelenet-rendező (Underworld, Die Hard 4.0 – Legdrágább az életed, Halálos iramban) dolgozta ki. Öt héttel a forgatás megkezdése előtt kezdték a munkát Tatummal, hogy legyen idejük megtanítani a színésznek a boksz, a görög-római birkózás, az Ultimate Fighting (utcai harc) és a Mixed Martial Arts (MMA; kevert harcművészetek) alapjait. Tatumnak mindezen tudásra szüksége volt, hiszen az összes harci jelenetben olyan ellenfelekkel szerepelt együtt, akik régóta űznek küzdősportokat, néhányan közülük hivatásos formában.
Yuri Foreman orosz bokszoló alakítja Shawn ellenfelét a Brighton Beach-i kultúrházban játszódó jelenetben, a sikeres MMA-bajnok, Cung Le küzd meg vele a kínai „örömpalotában”, míg a bronxi verekedésben Dante Nero (Stand Up) a partnere, aki több harcágban is igen tapasztalt. A film hőséhez hasonlóan fiatalabb korában Dante is az utcán harcolva kereste meg a betevőre valót. Shawn végső ellenfelét, Evant Brian White alakítja, aki szintén nagyon tapasztalt a harcművészetekben.
A felkészülés során White, aki korábban amerikai futballt játszott, négy héten át naponta három órát edzett. Edzői megtanították neki a brazil dzsiu-dzsicu, a thai boksz és a grappling (földharc) alapjait. White ezt mondja arról, milyen volt saját kaszkadőrjeleneteit alakítani: – Roppant hitelessé teszi a filmet, ha sportolókat alkalmaznak, vagy olyan színészeket, akik egyúttal sportolók is, és képesek maguk eljátszani a kaszkadőrjeleneteket. Lehet valaki a legjobb színész a világon, de ha a néző csak az ütést látja hátulról, de sosem a színész arcát, azonnal tudni fogja, hogy az valójában nem ő volt.
            Mic Rodgers és Mike Gunther a színészek biztonságáért is felelősek voltak a harci jelenetek során. Arra kellett vigyázniuk, hogy míg a jelenetek a lehető legélethűbbnek tűnnek, a színészek egyike sem sérül meg. – Ha egy színész kiesik a munkából, azzal mindenki más is, aki a filmen dolgozik – magyarázza Gunther.
            – A verekedések nem klasszikus értelemben vett filmes harcok – veszi át a szót Rodgers. – A célunk az volt, hogy továbbfejlesszük őket. Szorosan együttműködtünk a speciális effektus szakértőkkel, így bőven van a filmben ripityára törő üveg és felboruló tárgy, amiket trükkökkel oldottunk meg.
            Tatum edzettsége ellenére nehéznek találta a harci jelenetekre való felkészülést. Egy színésznek nemcsak arra kell figyelnie, hogy emlékezzen a megfelelő mozdulatokra és valóságosnak tűnjön a verekedés, hanem arra is, hogy közben hitelesen alakítsa karakterét, ami ugyanolyan nehéz. – Harc közben nehéz volt állandóan kifejezni az érzelmeket, hiszen egy-egy bunyós jelenetet napi tizennégy órában forgattunk – mondja a színész. – Érzelmeket kell mutatni, amikor kapsz egy ütést, vagy megragadsz valakit és hozzávágod a falhoz, esetleg egy ablaktáblához. Mic Rodgers mondta nekem, hogy többek közt azért olyan jók a Halálos fegyver harci jelenetei, mert Mel Gibson arckifejezése tökéletesen átadja az érzelmeket, és nem csak a fizikai részét csinálja jól.
            A valósághű illúzióhoz hozzájárult Stefan Czapsky operatőr, valamint Jake Pushinsky és Saar Klein vágók munkája is. – Kézikamerával vettük fel a harci jeleneteket, méghozzá három kamerával egyszerre – avat be Czapsky. – Így Jake-nek bőven volt mivel dolgoznia a vágószobában. Meg kellett találni azokat a szögeket, amelyekből az ütés valódinak tűnik. Az elsőként rögzített harci jelenet során Channing tényleg kapott egy frászt, és lett egy kis monoklija. Így tanulta meg, hogy nem hiába szokták tettetni az ilyesmit. Az nem fáj annyira.
A vágóknak a hangot is úgy kellett hozzáadniuk a filmhez, hogy valódinak tűnjenek a bunyók. – A vágáson és a hangon együttesen múlik a harci jelenetek sikere egy filmben – véli Pushinsky. – Ha a nézők egy jókora pofont vagy ütést hallanak, elhiszik, hogy megtörtént, még akkor is, ha nem is látják. A hanggal és a vágással együtt sok trükköt lehet a filmbe csempészni.
 
 
Forgatási helyszínek
 
Shawn egész New Yorkot bejárja utcai harcos karrierje során, a zsúfolt, csótányoktól hemzsegő odúktól kezdve a tetőtéri luxuslakásokig, ahol a Wall Street gazdag népének esti szórakozását szolgáltatja. Négy legfontosabb összecsapására a város négy különböző etnikai negyedében kerül sor. Mielőtt a film csúcsjelenetében a Wall Street-i felhőkarcoló tetején verekszik, megküzd egy ellenféllel egy Brighton Beach-i orosz kultúrházban, egy ázsiai „örömpalotában” a Queens Flushing nevű kerületében és egy bronxi sikátorban is.
Montiel azt szerette volna, ha a nézőknek ugyanolyan izgalmas utazást jelent a film, mint amilyen számára volt gyerekkorában minden egyes manhattani kiruccanás. A Bunyó hitelességének megőrzése érdekében a szereposztó rendezők a városnak azon kerületeiben kerestek statisztákat a fimhez, ahol a harcok játszódnak. Brighton Beach-en sok orosz statisztát sikerült találni, számos dominikai szereplőre akadtak a Bronxban, míg a Queens Flushing nevű kerületében bőven akadt koreai statiszta. – Meg akartam mutatni New Yorkot, és körbejárni az egész várost – mondja a rendező. – Nem kellett közelképeket mutatni az Empire State Buildingről ahhoz, hogy a közönség tudja, New Yorkban vagyunk. A jelenetek hátterében sétáló statiszták mindegyikének annyira érdekes az arca! Ezért érdemes New Yorkban forgatni!
Misher egyetért. – Ezeket az embereket nézve elhisszük, hogy mind valódi New York-iak – mondja a producer. – Remélhetőleg a kész film láttán a közönségnek olyan érzése lesz, mintha elutaztak volna a városnak abba a részébe, amit ritkábban láthatunk – ahol izgalmas a sokféleség, és nagyon különböző emberek élnek együtt.
Czapsky az 1989-es Az utolsó kijárat Brooklyn felé című film óta nem forgatott Manhattanben. – Remélem, hogy a nézők úgy érzik majd, olyan helyekre jutottak el a film által, ahová egyébként nem lenne lehetőségük elmenni turistaként vagy egyszerű kívülállóként – mondja az operatőr.
Montiel, Misher és Thérèse DePrez látványtervező (Mr. Magorium’s Wonder Emporium, Brooklyn’s Finest) szeretett volna különleges helyszíneket használni minden egyes harcjelenethez. – Sok olyan helyszínt találtunk, amelyek borzasztó látványosak, ám túl színpadiasnak tűnnek – magyarázza DePrez. – Néhány csodálatos helyszín kivételesen érdekes látószögeket kínált, viszont Dito azt a kérdést tette fel, miért verekednének pont ott a film hősei.
Például amikor DePrez Shawn utolsó harcához keresett helyszínt, úgy érezte, a tökéletes helyet találta meg a Brooklyn Bridge közelében álló régi gyárban, amelynek épületét boltíves ablakok teszik érdekessé. A helyszín hasonlít a római Colosseumra, és szinte olyan, mintha szándékosan küzdelmek megrendezésére épült volna, ám Montiel szerint túl színpadias. – Dito azt kérdezte: „Miért jönnének el ide?” – meséli a látványtervező. – Úgyhogy ezt a jelenetet végül a Wall Street-i tetőtéri lakásban forgattuk. Az a helyszín sokkal inkább beleillett a karakterek történetébe, meg Dito és az én elképzeléseimnek is jobban megfelelt.
A filmkészítők Shawn és a koreai harcos összecsapását a Flushingban található Linden Place nevű pazar épületben forgatták. Ez a díszes helyszín, ahol gyakran rendeznek esküvőket, azt jelképezte, hogy ezen a harcon sokkal több pénz múlott, mint a Brighton Beach-i és a bronx-i verekedéseken.
A tetőtéri lakásban játszódó harci jelenetet egy 20. századi Beaux Arts stílusban épült felhőkarcoló legfelső szintjén, egy félkész állapotú otthonban forgatták. A Wall Street közelében, a Nassau Street és a Spruce Street sarkán található lakás ma már készen áll, és tulajdonosa a Google egyik vezető vállalkozója. A hatalmas, boltíves ablakokkal díszített, háromszintes lakás az egyik legpazarabb az egész városban. Montiel és DePrez nyers, befejezetlen helyszínt keresett a filmhez, így a lakás tökéletesen megfelelt a célnak. Sőt, még egy tágas terasz is tartozik hozzá, ahonnan lélegzetelállító kilátás nyílik Manhattan közeli hídjaira, a felhőkarcolókra és az éjszakai égboltra.
– Építés alatt álló helyszínt kerestünk, mivel fontos volt, hogy a küzdő felek átessenek különböző tárgyakon – mondja a látványtervező. – Ez a helyszín azért is volt nagyszerű, mert jó látószögeket kínált – csodálatos a kilátás, és mind kívül, mind belül rendkívül tágas.
 
 
A SZEREPLŐKRŐL
 
CHANNING TATUM (Shawn MacArthur) már legelső filmjeivel felhívta magára a kritikusok és a közönség figyelmét. Idén bemutatatás előtt álló filmjeinek köszönhetően neve bizonyosan fel fog kerülni a legismertebb hollywoodi színészek listájára.
Tatum a közelmúltban fejezte be a Nicholas Sparks Dear John című regényén alapuló film forgatását. Idén lesz látható G. I. Joe: A kobra árnyéka (G.I. Joe: The Rise of Cobra) című mozija.
Tatumot 2006-ban Independent Spirit- és Gotham-díjra jelölték az Őrangyalla, védtelenül (A Guide to Recognizing Your Saints) című filmben nyújtott alakításáért.
További fimjei: Micsoda srác ez a lány! (She’s the Man), Step up (Step Up), A sereg nem enged (Stop-Loss), Carter edző (Coach Carter), Ámok (Havoc), Supercross.
            Tatum modellként kezdte karrierjét 21 éves korában, illetve Tarsem Singh és Kinka Usher által rendezett üdítőital-reklámokban is szerepelt.
           
TERRENCE HOWARDot (Harvey Boarden) Oscar-, Golden Globe-, Image- és Independent Spirit-díjra jelölték a Nyomulj és nyerj (Hustle & Flow) című filmben nyújtott alakításáért. A szerepért átvehette a legjobb színésznek járó Satellite-díjat.
A Ray (Ray) című film szereplőgárdájának tagjaként 2005-ben Screen Actors Guild díjra jelölték. Legutóbb A Vasember (Iron Man) című filmben láthattuk.
További filmjei: Ütközések (Crash), Halott pénz (Dead Presidents), Holtunkiglan (The Best Man), Pride, A másik én (The Brave One), Rókavadászat (The Hunting Party), August Rush, Awake, Angyali szemek (Angel Eyes), Csendszimfónia (Mr. Holland’s Opus), Hart háborúja (Hart’s War), Négy tesó (Four Brothers), Volt egyszer egy másik Amerika (Idlewild), Pénzed vagy életed (Get Rich or Die Tryin’).
           
 
 
A FILM KÉSZÍTŐIRŐL
 
DITO MONTIEL (rendező/forgatókönyvíró) első filmje, az Őrangyallal védtelenül (A Guide to Recognizing Your Saints) című krimi a 2006-os Sundance Filmfesztivál egyik nagy sikere volt. A saját visszaemlékezései alapján készült filmet a zsűri nagydíjára jelölték, Montiel pedig elnyerte a filmfesztivál rendezői díját. Több más rangos elismerés mellett az Őrangyallal védtelenült Independent Spirit-díjra is jelölték.
Montiel punk-rock zenészként és regényíróként is hírnevet szerzett.
Jelenleg készülő filmjei a The Son of No One, amely az általa írt azonos című regény feldolgozása, és a The Brotherhood of the Rose.
 
ROBERT MUNIC (forgatókönyvíró) most készülő filmjei: Bobby Martinez, No True Glory: Battle for Fallujah.
Munic társalkotója és executive producere a The Cleaner – A Független (The Cleaner) című drámasorozatnak, amely idén májusban lép második évadába.
Munic írta, rendezte és producerként jegyzi a The Pros & Cons of Breathing című filmet, amely elnyerte a legjobb film díját a Houstoni Nemzetközi Filmfesztiválon és a közönségdíjat a Chicagói Nemzetközi Filmfesztiválon, valamint bemutatták a Seattle-i Nemzetközi Filmfesztivál nyitóestjén.
Munic szintén íróként, rendezőként és producerként jegyzi a Gyötrelmes döntések (They Call Me Sirr; Emmy- és DGA-jelölés) és a Kell egy csapat (In a Class of His Own; Emmy-jelölés) című filmeket.
 
KEVIN MISHER (producer)Misher Films nevű produkciós cégén keresztül vezető filmstúdióknak dolgozik.
Legújabb munkái: Public Enemies, Case 39.
Most készülő filmjei: Dune, It’s Kind of a Funny Story, The Day I Turned Uncool, The Last Duel.
Misher korábban a Tri-Star Picturesnél dolgozott, ahová a stúdió legendás elnöke, Mike Medavoy szerződtette. A stúdiónál töltött ideje alatt többek között a Fedőneve: Donnie Brasco (Donnie Brasco) című filmben dolgozott.
Misher 1996-ban került át a Universal Pictureshöz, ahol a stúdió több sikeres filmjében dolgozott, mint például: Mint a kámfor (Out of Sight), Erin Brockovich – Zűrös természet (Erin Brockovich), Múmia (The Mummy), Apádra ütök (Meet the Parents), Halálos iramban (The Fast and the Furious), A Bourne-rejtély (The Bourne Identity) és az utóbbi folytatásai.
Misher 2001-ben hagyta ott a Universalt, hogy megalapítsa a Misher Filmst. A cége első filmje A Skorpiókirály (The Scorpion King), a Múmia folytatása volt.
További filmjei: Az Amazonas kincse (The Rundown), A tolmács (The Interpreter).
 
LISA BRUCE (executive producer) az Orenda Films nevű New York-i produkciós cég egyik alapítója, amely többek között a Félszemű Jimmy nyomában-Szociális katasztrófafilm (The Search for One-eye Jimmy), a Nincs út haza (No Way Home) és a Viszontlátásra, Amerika (Auf Wiedersehen Amerika) című filmeket gyártotta.
Az elmúlt évtized során Bruce a következő filmekben dolgozott: Szellemtanya (Curtain Call), The Perfect You, Tumbleweeds (amelyet a NemzetiKritikusok Szövetsége az év legjobb tíz fimje közé választott), A császárok klubja (The Emperor’s Club), Szerelem sokadik látásra (A Lot Like Love), Csakazértis csikánó! (Walkout;(DGA-jelölés). Legújabb filmje a Case 39.

 

A háttéranyagokat a

biztosította. 

 

Tisztelt olvasók!

Legyenek olyan kedvesek és támogassák "lájkukkal" a Cultissimo facebook oldalát, a következő címen: https://www.facebook.com/Cultissimomagazin - Minden "lájk számít, segíti a magazin működését!

Köszönettel és barátsággal!

www.cultissimo.hu