Az elektronika a legtöbb Mercedes márkakereskedőnél, így Magyarországon is elérhető és nagyjából egy óra alatt beszerelhető. Az eredmény pedig plusz 26 lóerő, illetve 30 Nm nyomaték. Így az SLK 200-as teljesítménye 200 lóerőre az SLK250-é 230 lóerőre emelkedik.
Persze ennél mélyebben is bele lehet piszkálni a motorba, ekkor a Brabus nagyobb méretűre cseréli az intercoolert és változtat a feltöltő levegőellátásán is. Ezzel további tíz lóerő költözik a kétüléses sportkocsiba. A hab a tortán egy öblös hangú sportkipufogó felszerelése.
Ha nemcsak teljesítményre, de dögösebb látványra is vágyik az ügyfél, akkor is jó helyen kopogtat, a Brabus kérésre – és jó pénzért – új ruhába bújtatja a SLK-t. Kiegészítő spoiler kerül a kocsi orrára és a csomagtartó-fedélre, de diffúzor is javítja az autó aerodinamikai hatékonyságát. Az izgalmas látványhoz a LED-lámpák illetve a 20 colos felnik is hozzáteszik a magukét.
A nagyobb leszorítóerő és a szélesebb abroncsok már javítanak a kanyarsebességen, de jól jön a karosszéria 30 milliméteres leültetése is. Ha pedig már ennyit költött az autóra, biztosan nem hagyja ki az ügyfél a fékrendszer cseréjét sem. Így már semmi sem állja útját az egész napos nyüstölésnek.
Egy Merci utasterét ritkán érheti kritika, de Brabus így is kínál teljeskörű átbőrözést, hagyományos vagy Alcantara kivitelben, amihez jól illik a polírozott alumínium pedálsor, váltókar és küszöbdísz.
vezess.hu